20.4.13

Weekend-in

Listening to Rihanna's Rude Boy and singing out loud 'cause I'm happy.
 Sun is in the sky really hot and warming my living room. It's such a lovely day.Even thought of wearing my bikini to get tanned - joke.
I'm so happy, in one week I have bought my tickets to Paris and Lisbon. I just can't wait now. Absolutely loving this summertime weather I can tell you that I am going to Paris and 2 weeks after that flying to Lisbon! 
I am going to Paris with two friends, just for the day, basically. We don't have a lot of time (9am to 11pm)  so we're listing everything we want to see and visit. Eiffel Tour is out of that list, they only have availability half an hour before our journey back to London, otherwise we can wait for at least 2 hours on a queue to go up. No, thanks.
I'm going to Sintra in June for my brother's-in-law wedding! It's gonna be so amazing, I am so excited to see my girlfriend! It feels like forever since the last time we've seen each other and it's only been 4 months.
It's nice to be chillin' with this sun outside.
This was an awful week, lots of work and things that didn't went that well, but apart from that good times as well.  A happy time with my girls in Soho, and I went to see my friend's gig. Really good vibes and nice songs, some new stuff that he's having out there is just wow. Find him on facebook, soundcould and twitter. Or look for him - Sonam Dorjee.
Have a nice weekend.
-
Ao som da Rihanna e do Rude Boy dela e a cantar aos quatro cantos que estou feliz.
O dia está fantástico com montes de sol a bater nas janelas e a aquecer a sala. Já pensei em vestir o bikini e me bronzear mesmo dentro de casa - estou a brincar.
Estou contente, numa semana comprei os meus bilhetes para Paris e para Lisboa! Mal posso esperar.
Com este saborzinho a Verão, conto-vos que vou a Paris em meados de Maio, e duas semanas depois vou a Sintra. Vou a Paris com duas amigas, passar o dia basicamente. Vão ser poucas horas (das 9h às 23h) portanto estamos a fazer um apanho de coisas que queremos ver. A Torre Eiffel está fora de questão dado que eles não têm vagas para durante o dia, só meia hora antes da viagem de volta para Londres. A menos que queiramos ir para uma fila de pelo menos 2h. Não, obrigadinha.
Vou a Sintra em Junho para o casamento dos cunhados! Vai ser tão bom, estou super excitada por estar com a minha fofinha - a companheira de todas. Parece que não nos vemos há mil anos e tem apenas 4 meses.
Foi uma semana complicada com montes de trabalho e coisas que não correram bem, mas também com alguns bons momentos. Uma tarde bem passada num bar em Soho e esta semana fui ver o concerto do meu amigo. Boas vibrações e música porreira. Encontrem-no no facebooksoundcould e twitter. Ou procurem por ele por aí - Sonam Dorjee.
Tenham um bom fim-de-semana.